Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba – informacija pateikta paprasčiau.

Kas yra Kėdainių „Atžalyno“ gimnazija?
Kėdainių „Atžalyno“ gimnazija yra mokykla.
Toliau Kėdainių „Atžalyno“ gimnazija bus vadinama Gimnazija.
Gimnazijoje mokosi mokiniai nuo nuo 9 iki 12 klasės.
Mokymo kalba – lietuvių.

Ką mokiniai veikia gimnazijoje?
Gimnazijoje mokiniai mokosi įvairių dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi lietuvių kalbos, matematikos, biologijos, fizikos ir kitų dalykų.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, olimpiadose, projektuose.
Mokytojai padeda mokiniams mokytis, įgyti žinių.

Koks yra gimnazijos darbo laikas?
Gimnazija dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Gimnazijos administracija dirba nuo 7.30 val. iki 16.00 val., prieššventinėmis dienomis dirbame 1 valanda trumpiau.

Kur galima gauti daugiau informacijos?
Daugiau informacijos apie Gimnaziją galima gauti šiuo telefono numeriu +370 347 60230
Galima rašyti elektroniniu paštu: info@atzalynogimnazija.lt
Daugiau informacijos galima paskaityti Gimnazijos interneto svetainėje adresu https://www.atzalynogimnazija.lt
Arba atvykite į gimnaziją adresu: Mindaugo g. 18, Kėdainiai.

Kur yra gimnazija?
Gimnazija yra Kėdainių mieste. Gimnazijos adresas yra Mindaugo g. 18, Kėdainiai.

